32 wizyty zamówione z interentu w ciągu jednego dnia na jedno stanowisko. Nasz (tzn nasz i Klienta) nowy rekord rezerwacji przez internet.

Przeczytaj studium przypadku.

Gdzie to funkcjonuje?

Serwis Ogumienia Goczoł w Strzelcach Opolskich pracuje na naszym kalendarzu od 4 lat. Z roku na rok wzrasta świadomość Klientów i przekonanie, że ten sposób rezerwacji wizyt  ma sens i jest najwygodniejszy. Ma sens, gdyż w okresie kiedy wszyscy chą wymienić opony nie stoi się w kolejce,  a jest najwygodniejszy, ponieważ o każdej porze można zamówić wizytę, niezależnie od tego czy siedzi się wieczorem w domu przed komputerem, ma się w dłoni smartfona podczas stania w korku czy przegląda się rano wiadomości mailowe na tablecie.

Jak to funkcjonuje?

Kalendarz przydaje się najabrdziej, wtedy kiedy jest szczególny wzrost odwiedzin w serwisie. W tym roku zanotowaliśmy iż była to połowa listopada.

Zanotowaliśmy kilka dni, kiedy średnia zamówień przez interent wynosiła około 30 rezerwacji na dzień. Współczynnik podziału na desktop/mobile/tablet wyniósł wtedy odpowiednio: 74/22/4 %, a średni czas poświęcony na przejście całego procesu rezerwacji to 1:28 sek.

Szczyt zamówień przypadł na 14 listopada, kiedy padł rekord, czyli 32 rezerwacje zostały zamówione z sukcesem przez stronę internetową goczol.pl

Monitorowane do tej pory przez nas statystyki nie wykazywały tak dużych natężeń u jednego usługodawcy, aczkolwiek tendencja jest stała i wzrostowa u wszystkich Klientów, którzy aktywnie korzystają z planera internetowego..

Czemu należy zawdzięczać ten wynik?

Wpływ na taki wynik ma specyfika samego sezonu wymiany opon, kiedy notuje się okresy o znacznym wzroście zainteresowania usługą. Znaczenie ma też optymalizacja samego kalendarza dla Klientów, którą dokonaliśmy przed sezonem oraz podjęte działania marketingowe.